non o tires!
miércoles, 3 de noviembre de 2010
Coñecemos as cores da reciclaxe
As nenas e nenos de 3º de primaria, estamos rematando o noso primeiro proxecto de reciclaxe.
Que vos parece a nosa árbore?
1 comentario:
Anónimo dijo...
Que bonito!!
10 de noviembre de 2010 a las 11:30
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1 comentario:
Que bonito!!
Publicar un comentario