miércoles, 3 de noviembre de 2010

Coñecemos as cores da reciclaxe

As nenas e nenos de 3º de primaria, estamos rematando o noso primeiro proxecto de reciclaxe.







Que vos parece a nosa árbore?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Que bonito!!